Dirty Yellow Glitter Pointer

Monday, May 28, 2012

巴士






巴士

我坐巴士去学校

哈哈 很像一年级造句 哈哈



没错

由于我住在klang

再加上我阿姨不是每一天都空闲

所以 我就学坐巴士咯



竟然是学,就会有人教咯

老师就是我的阿姨, 当然第一次坐KL的巴士

我本身是有那么一点GI JONG 的说~ xD

但我还是学会了,只能说还蛮容易的说~



我绝对不是那种大少爷 不坐巴士的那一种

在沙巴,我可是坐了很多次的巴士

对我来说,piece of cake LOL 哈哈 有点骄傲的说 xD



竟然是我人生中的第一次在KL 搭巴士

我当然有拍照咯 =)




Inside the bus.. Walau very high class la unlike sabah one




Inside there also has tv can watch.. Geng!!







Random one




Random two





Random three






Random four ( I like the cloud !)





This is at bus stop.. Gerhhh hot la at that day zzzzz

Ady arrive at petaling jaya



Hotel Almada





I love this building (in front of the bus stop)

cus it looks like 外国 punya building haha


Love this angle of taking this pic



Bus Stop~

Now waiting for bus to head back home


Buildings that is in front of bus stop




This is centro.. The highest building in Klang!

So we had arrived klang..




The front door of centro




那一晚我们出去吃饭,吃素料~

其实那一天回家的时候,我阿姨扭到她的脚

感到有点不好意思,如果阿姨不是为了要教我搭巴士

她就不会受伤,所以在这里我要说声 "谢谢你,阿姨!"

所以,我们就只好出去吃晚饭咯~




乡园




我叫了咕噜肉饭,但这不是猪肉哦,是素肉!




see unlike daging.. My aunt said it is kind of mixture of egg, carbohydrate and bean..

Finger-licking!!! xD

No comments:

Post a Comment